Direktlänk till inlägg 6 maj 2018

Änglarna vägledning

Av Gun Pålsson - 6 maj 2018 16:39

                                                  

Vi kan stärka vår ängla anslutning genom att be änglarna att hjälpa oss med att nå våra mål. Detta kan göras genom att motivera oss att göra våra drömmar, och med hjälp av ängel bekräftelser.


Innan du gör ängel affirmationer måste vi förstå exakt vad "bekräftelser" är. Bekräftelser kan vara både positiva och negativa, och vi undermedvetet göra bekräftelser av alla slag varje dag. Vi bekräftar vad vi tror, och det blir en verklighet. Därför måste vi positivt bekräfta om vi vill se våra drömmar och önskningar förverkligas. Underskatta aldrig kraften i ängel bekräftelser.


Angel affirmationer ger det undermedvetna något att arbeta på i ögonblicket.
Vi kan använda ängel affirmationer att ändra vårt beteende, tankemönster, tänkesätt och attityder, och även vår hälsa.


Skriv din ängel bekräftelser ner på papper. Gör dem som är lämpligt och kraftfullt som möjligt. Håll din ängel affirmationer positiva. När du säger dina påståenden, känna och tro att det redan sker.


Kalla på änglarna för att åter program ditt tänkande. Bejaka dina änglar "Jag bor med kärlek och ljus och leva ett lyckligt och meningsfullt liv."


En ängel bekräftelse kan bestå av

"Jag tillåter högre tillstånd av ängla medvetenhet att manifestera i mitt liv."

"Jag låta mina änglar att vägleda mig i Mina tankar, beteenden, attityder och uppfattningar. "


Bejaka dina änglar som du vill att ditt liv att fyllas med positiv överflöd och kärlek.

Bejaka dina änglar," allt jag möter är fördelaktigt för min evolve. "

" Mitt sinne, kropp och själ lever i harmoni för mitt välbefinnande. "

" Mitt liv är en glädje och fylld med kärlek. "


-Låt dina änglar att hjälpa dig med att bilda dina positiva ängel bekräftelser.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun Pålsson - 9 juni 2018 19:28

Budskap från dina änglar      Djur korten Keltiska     Da Vinci Tarot   Gudinnornas Orakelkort      Gaia Orakelkort   Ocean Oracle ( Snäck korten)   Ozho zen tarot     Romantik Änglarna Orakelkort ...

Av Gun Pålsson - 16 maj 2018 09:11

                                 Hej! Mitt namn är Hypotyreos   Jag är en osynlig autoimmun sjukdom som angriper sköldkörteln. Jag har valt dig för livet! Andra omkring dig kan inte se eller höra mig men din kropp kan känna mig. Jag kan angr...

Av Gun Pålsson - 8 maj 2018 22:53

                               Stenen som energi När du köper en sten så kan du alltid prova en energitestmetod om du inte vill eller tycker att du kan lyssna till dig själv eller inte tror på din egen känsla. Den sten som du dras till är inte...

Av Gun Pålsson - 6 maj 2018 19:05

                                               Tvilling / Tvillingsjälar   Ofta hör man i samband med begreppet själsfrände även begreppet tvillingsjälar. Vad är då en tvillingsjäl och vad är skillnaden? Ända sedan tidernas begynnelse har det...

Av Gun Pålsson - 6 maj 2018 17:23

                                       RökkvartsSmälter bort knutor,smärta och spänning i lemmar och muskler, renar adrenalinkörteln, njurar ( löser njursten ) och buksportkörtel; lindrar också ångest, psykologiska sexproblem och sömnlöshet. Grön...

Ovido - Quiz & Flashcards